JGN BLOGWALKING JE...FOLLOW SEKALI EK....

Monday 29 August 2011

nk qya ni mcm bleh jdi

mercun kena tangan

malam 2 lpas buka posa aku n cousin2 aku men mrcun...aku pompuan men yg simple2 je la mcm mercun roket,telur naga,katak..duk tngah men2..cousin aku yg sorang ni nak men telur naga..dya p mnyorok bwah tngga..dya cucuh then dya pegang sumbu..dah la sumbu 2 ada api...tngan hbis melecup...dya x nangis...dya just kta aduh sakit je..biasa la laki sejati

lawan mercun dgn kampung sebelah

lepas buka posa...aku n cousin aku p umah mak ngah aku utk kupas nyok(rjin sat)...first2 kmy men mrcun jer...ps2 ada geng mna ttaw..duk bling mrcun kat kmy..aku n cousin aku hot la time 2...kmy bling la mrcun 3 das n bola...depa balas blik nsib bek tlur naga ja...cek pown time 2 trus jdi kasar mcm jantan..depa mai duk cari psal dgn gng cek plak...cek gram sgt time 2..maki hamun depa la..tnggu lg...

serik dah

lpas solat maghrib....cek p join cousin2 cek men mrcun...duk dyok men mrcun...adik cek pungg cucuh mercun 15 das..time 2 dya mlaih nk pgang..dya buh dlm btol...time 2 mercun tngah duk tembak...tiba2 btol terbalik tala arah cek plak..ketar nk mmpus...dya tembak arah kaki cek..nsib bek x kena(selamat kaki aku)law x aku rya dlam hospital la mlm 2

No comments:

Post a Comment